Ušla jsem už dost dlouhou cestu na to, abych přijímala rozkazy od sušenky!! ;):D

Banánová dieta

31. ledna 2010 v 0:32 |  Rady, tipy
1. DEN
Snídaně: šálek ovocného čaje, káva či pomerančová šťáva, krajíc celozrnného chleba, vejce, 1 banán
Svačina:
nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Oběd: salát z čekanky, strouhané mrkve, hlávkového salátu, rajčat a banánu, zálivka z citrónové šťávy, olivového oleje, soli a pepře
Svačina: sušené banány nebo malý banán
Večeře: banán rozkrojený na dvě půlky přelijte teplým vanilkovým pudinkem (bez cukru) nebo vanilkovým jogurtem.

2. DEN
Snídaně: krajíc celozrnného chleba s tvarohem (nízkotučným), pažitkou a rajčetem, koktejl s 1/4 l mléka a banánem
Svačina: červená paprika
Oběd: salát z hroznového vína, manga, papáji, ananasu a banánu
Svačina: sušené banány nebo malý banán
Večeře: rybí filé z platýza pokapané citrónovou šťávou a osmažené na řepkovém oleji. Oloupaný a podušený banán přidáme k rybě, posypeme petrželkou.

3. DEN
Snídaně: mátový čaj nebo káva, ovesné vločky s nízkotučným jogurtem, jablko a banán
Svačina: 1 banán
Oběd: salátové listy s hroznovým vínem, banánem a lískovými ořechy, vše pokapeme nízkotučným jogurtem
Svačina: nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Večeře: 1/4 l nízkotučného mléka smíchat s banánovým pyré. Ochutíme skořicí a podáváme s celozrnnými sušenkami.

4. DEN
Snídaně: ovocný čaj nebo káva, krajíc celozrnného chleba s máslem a sýrem, 1 banán
Svačina: sušené banány nebo menší banán
Oběd: 2 banány rozkrájíme na půlky a dáme mezi ně plátky šunky, jako příloha se doporučuje libovolný jogurtový dresing
Svačina: nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Večeře: podusíme nakrájenou cibuli, přidáme tuňáka, zalít zeleninovým vývarem a smetanou. Ochutíme citrónovou šťávou, solí, pepřem a kari. Nakrájený banán vmícháme a prohřejeme. Vše podáváme s rýží.

5. DEN
Snídaně: ovocný čaj, krajíc celozrnného chleba s tvrdým sýrem a ředkvičkou. Nakonec podáváme banánové frapé z 1/4 mléka a 1 banánu.
Svačina: malý banán
Oběd: grilovaná krutí prsíčka s petrželovými brambory. Jako dezert banán s vanilkovým pudinkem bez cukru.
Svačina: sušené banány nebo menší banán
Večeře: salát z banánu, jablka, mandarinek, hrušky a hroznového vína, smícháme s nízkotučným jogurtem

6. DEN
Snídaně: ibiškový čajnebo pomerančová šťáva, krajíc celozrnného chleba s nízkotučným tvarohem, sekanou cibulí, solí a paprikou. Nakonec zajíme banánem.
Svačina: nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Oběd: banán pokapeme citrónovou šťávou a podusíme na másle. Obalíme libovou šunkou, posypeme strouhaným sýrem a grilujeme.
Svačina: menší banán
Večeře: rozkrájený banán pokapeme citrónovou šťávou. Nakrájíme jablka a spolu s banánem dáme zapéct na dvacet minut. Poté přelijeme našlehaným vejcem, medem a citrónovou šťávou a ještě krátce zapečeme.

7. DEN
Snídaně: ovocný čaj nebo káva, 2 krajíce celozrnného chleba s trochou másla a vejcem, banán a grapefruitová šťáva
Svačina: sušené banány nebo menší banán
Oběd: rýžový puding s nakrájeným banánem posypeme vlašskými ořechy, podáváme s papájou
Svačina: nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Večeře: na půl rozkrájené brambory položíme slupkou dolů na plech, potřeme olivovým olejem a ochutíme solí. Podáváme s tvarohem s nakrájenými banány.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ervulenka Ervulenka | Web | 31. ledna 2010 v 11:05 | Reagovat

ahoj :-) urcite si te pridam :-) a jaktoze jsi zmenila adresu?

2 Ervulenka Ervulenka | Web | 31. ledna 2010 v 11:05 | Reagovat

ta fotka v zahlavi je uzasna :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama